המדריך השלם לעצב זאת בעצמך

ברכותיי! החלטתם לעשות שינוי בבית הקיים או במשרד או עסק, להלן כמה טיפים שיוכלו לסייע לכם.

ראשית כל תכינו לעצמכם דף חלק שבו תירשמו דברים שלא הייתם רוצים שיהיו בחלל וקיימים היום, שנית כל רשמו מה כן הייתם רוצים שיהיה.

צבע
הכניסו צבע לחיים! בעזרת צבע תוכלו להגדיר חללים ולהפריד בניהם ואף ליצור קיר דומיננטי מסוים שימשוך אליו את רב צומת הלב, כמו קיר טלוויזיה או פינת אוכל. חשוב להשתמש בצבעי רקע מגוונים ובהירים על מנת שלא להקטין את החלל, צבעים קהים מידי מקטינים את החלל.
שימו לב שלכל צבע יש משמעות משלו והוא משדר אווירה ומצב רוח שונה, יש לבחור צבע ולקחת בחשבון שיהיה טיפה כהה יותר משבחרתם ויש להתחשב באור וצל.

תאורה
זה נושא חשוב מאוד בעיצוב פנים! תאורה מסוגלת להאיר ולהחיות לכם את כל החלל, ויכולה גם להרדים לכם את כל העיצוב, יש למקם את התאורה במקומות שידגישו לכם את הפינה , כמו פינת אוכל, או תמונה מסוימת תאורה יורדת מעל שולחן  ועוד, … לתאורה כמו לצבע יש אפשרות לשנות אוירה לחלל ואף ליצור אוירה שלא מרגישים אם לא להדליק את התאורה, כיום יש מגוון רחב של סוגי תאורה ונורות , כך שאם החלטתם לשנות סוגי אוירה בחללים שונים זאת נקודה חשובה מאוד שתיצור לכם את השינוי.

פתרונות הצללה
כמו שהוסבר לגבי תאורה יש לנו גם אור טבעי ונעים שאסור לנו לשכוח אותו , ורצוי להשתמש בו בתבונה רבה ולנצלו כראוי, ניתן להשתמש ב וילונות שהם דקים ושקופים על מנת שקרני השמש יוכלו לחדור בעדינות ולא לסנוור, כך ניצור לעצמינו אוירה נעימה ומלטפת.

חדרי ילדים ונוער

כיום יש מגוון רחב של חדרי ילדים ונוער, טיפ שיכול לעזור ולחסוך לכם כסף בהחלפת חדרי ילדים כשהם מתבגרים, ברב חדרי ילדים ניתן לשנות חזיתות של מגירות לצבעים בוגרים יותר, להחליף וילונות מצעים ושטיחים, בצורה כזאת ניתן לשדרג משמעותית את חדר הילדים בעלויות נמוכות יחסית לחדרים חדשים.

מטבח
זהו ליבו של הבית! לשנות מטבח זה אפשרי ויכול להיות גם לא יקר מידי, בהשוואה להחלפת המטבח לחדש, להלן כמה טיפים ורעיונות שישדרגו לכם את המטבח ולאחר מיכן את החיים, ראשית כל ניתן להחליף למטבח ידיות לסוג מודרני ואחר ממה שיש היום, יש להתייחס לסוג הדלתות ושהידיות יהיו תואמות לסגנון כמובן, שנית אם רוצים להשקיע קצת יותר ניתן לשנות את הדלתות למטבח , בצורה כזאת תוכלו לשדרג לעצמכם משמעותית את המטבח.

מוצרי נוי וטקסטיל
למוצרים אילו יש תפקיד חשוב מאוד בעיצוב והום סטיילינג, הם אילו שמשדרות לנו את סגנון העיצובי הסופי וקושרות לנו את כל האלמנטים של הסגנון בחלל, ניתן להשתמש בכריות כדים תמונות שמדברות באותה שפה ושיש להם קו עיצובי תואם ומשותף..

קיבלתם כמה טיפים על קצה המזלג כיצד תוכלו לשנות את האווירה , סגנון, , והעיצוב בביתכם אם החלטתם להתקדם לבית חדש או משרד חדש , עסק חדש ועוד, ואתם מעוניינים לעצב מהיסוד אם זה הנמכות תיקרה, נישות גבס, תכנון וליווי הפרויקט בצורה מקצועית, אתם מוזמנים ליצור איתי קשר ואשמח לעבודה משותפת.

רעיון 1 קטן יכול להפוך את החיים לגדולים!
שיהיו לכם חיים צבעוניים מחייכים ומעוצבים ואני תמיד כאן לשירותכם
מיקי בר אדריכלות ועיצוב פנים

Scroll to Top